Wednesday, July 03, 2013

Minuman berbahaya?


Hi, Assalamualaikum...

Pagi ini kelas terpaksa dibatalkan ditangguhkan sementara, memberi laluan pelajar saya yang terlibat dengan senamrobik sempena Hari Sukan pada hari Jumaat nanti.

Ada sesuatu yang baru tahu. Eh, memang dah pernah dengar sebelum ini, tapi orang cerita. Jadi jumpa sahaja artikel ini, memang sahih la kan.




Bahagian gula berlebihan memang saya sangat setuju sangat dan memang tak disangkal lagi minuman 3 in 1 memang yang terbaik sedapnya. Tapi saya jarang menggunakan sepeket setiap kali minum, selalunya bahagi kepada 2 bahagian. Satu pagi dan separuh lagi waktu petang dan malam. 

Sejak awal tahun, rasanya dah jarang beli milo 3 in 1. Sebab sekarang tengah gila minum ESP dari Shaklee. Boleh la rujuk pak cik google saya nak tahu lebih lanjut. Saya tak jeles....yuhuuuu...


Ok, take care semua...jaga diri elok-elok, kerja elok-elok. Eh lagi satu nak kongsi...gambar dibawah. Fikirkan yea...have a splashing day ^,^





p/s: jangan dikira dalam perkara yang dah kita buat atau apa yang orang dah buat kat kita. Bersyukur dengan apa yang ada.

No comments: