Tuesday, October 28, 2014

Suntikan Mati.


Assalamualaikum.

Hari ini hari selasa. Jika kita kekurangan mood untuk hari ini, disarankan memakai pakaian berwarna merah jambu ataupun ungu. Menurut kajian boleh meningkatkan dan memotivasikan seseorang untuk bergiat aktif seharian. 

Ohhh.....kajian semata-mata. Saya tetap dalam emosi tak seronok. Hukhuk... Buktinya semalam dah terlelap lebih 8 jam, sepatutnya saya bersemangat. Tapi sekarang, ketika menaip ini saya masih lagi mengantuk menjaga peperiksaan yang hanya mengambil masa 1 jam 15 minit. 

Saya terpaksa juga mencuri masa berblogging nampaknya. Tinggal 15 minit sahaja lagi. Saya terjumpa sesuatu....


Alahai....kejamnya sampai mahu disuntik. Entah akhbar mana entah. Mungkin sekadar mengusik.

Mencari pasangan memang mudah, tapi mencari yang serasi dalam segenap segi, perlu penelitian. Ok. Cukuplah eh..


2 comments:

Unknown said...

ok cukupla tu...

Unknown said...

Dah cukup dah tu...