Thursday, November 07, 2013

Lega Tak Bersalah Sangat....


Assalamualaikum..

Hi, semoga semua sihat walafiat. Minggu ini rasa pelik datang sekolah sebab ramai cikgu dibilik guru. Semua sedang gigih menyiapkan laporan untuk perancangan tahun 2012, buat perancangan tahun 2013. Kemudian mengisi markah dalam sistem on9. Kemudian tutup buku kedatangan. Kemudian tansa kertas periksa. Kemudian isi evidence untuk pbs ke dalam bilik pbs. Kemudian buat simulasi e-prestasi. Kemudian....entah penat nak fikir semua ini. Semua sibuk menrunggut. Tapi semuanya masih boleh tersenyum, gelak dan ketawa. Biasalah.....merungut macam mana pun, akan tetap wajib buat...oh yeahhhh!!! Gembira :)

Kemudian....eh tak nak guna perkataan kemudian.

Baru-baru ini ada terjumpa status Fedtri Yahya, pengacara tv3 yang pandai bercakap yang dia mempunyai lebih 200 buku yang belum dibaca dirumah.



Wahhh...rupanya ada juga spesis yang sama macam saya pulak kan. Takdalah rasa bersalah sangat sebab saya hanya ada lebih kurang 20 buah buku sahaja tak sempat dibaca.

Tapi hobi membeli buku saya berhentikan dahulu. Sebab tak tahu nak simpan mana lagi semua buku. Buku rujukan mengajar Fizik, dah saya 'akikah' kepada pelajar. Tinggal buku kesayangan yang tak sanggup nak bagi kat orang.

Tapi......sekarang dah ada hobi baru sudah....hahaha, tapi masih lagi hobi menghabiskan duit juga. Urm..... :/

Mudah-mudahan berbaloi la untuk masa depan....hihi ;)





2 comments:

Unknown said...

hobi baru? ni mesti hobi beli tupperware ni :P

Unknown said...

Eh eh....kantoi la pulak....hahaha, sebab dah ada orang bagi buku...malas la nak beli dah.... :P