Friday, November 01, 2013

Hi...November dah...


Assalamualaikum....

Hi....November dah sampai. Ya Allah,  tinggal 5 hari sahaja nak SPM. Banyak belum 'study' lagi....'past year' belum jawab lagi...arggghhhh.....stressss!!! 

Haha....takda maknanya. Sekolah dah dipenghujung tahun. Banyak benda nak dibuat, banyak perkara perlu diselesaikan. Semalam khamis selamat buat 2 dalam 1 majlis. Majlis anugerah cemerlang koko dan majlis restu ilmu pelajar spm. Selamat menghadapi spm anak-anak(cewah...beza umur dalam 10 tahun je) muridku...semoga dipermudahkan menjawab. Salah silap kalian tidak disimpan dalam hati. Salah silap dan terkurang cikgu mohon juga dimaafkan.


Gembira sungguh kamu semua yeaaa.....macam hari terakhir jawab spm eaaaa.....hahaha, takpa...asalkan semua gembira. Buat terbaik untuk diri sendiri dan sekolah.


Alhamdulillah....tugas mengajar selamat sudah untuk tahun ini. Harap semua dalam keadaan baik-baik dan sihat-sihat belaka sepanjang tempoh spm ini. Selepas ini fokus kepada sesi tutup fail dan rancangan program tahun hadapan. 

Tinggal 3 hari lagi...sabtu, ahad dan isnin...kemudian selasa masuk tahun baru Muharam. Petang isnin jangan lupa baca doa akhir tahun kemudian lepas maghrib baca doa awal tahun. Sambil-sambil 'poya-poya' kat blog saya dan mukabuku...bolehlah fikirkan azam tahun baru..hihi...




Sebelum itu, ada berita baik dari KPM. Bolehlah istilahkan berita baik. Sebab sppbs ditutup sepanjang cuti ini. Sebab server down aje.....gembira bagi pihak cikhu-cikgu yang belum berkesempatan untuk masukkan data....lalalala~


2 comments:

Unknown said...

waaahhhh byknye kekkkkkkkk....!!

Unknown said...

thanks cikgu..doakan kjayaan kami..