Sunday, September 04, 2011

Salam Lebaran 1432H



Salam Lebaran 1432H.
 tahun ini kami sekeluarga (mak+abah+saya+adik+adik) bertemakan biru. tapi tahun ini tak semeriah tahun lepas. tak tahu dimana kurangnya. rasa 'excited' da melanda sehari sebelum raya. tapi bila tiba raya. adeh...!rasa biasa2 je..



Raya Kedua.
mungkin disebabkan 'raya' kami bermula pada hari kedua. sebabnya famili along beraya umah mentua. abg ngah pula bekerja. dan semuanya 'pending' disebabkan angah nak raya sama2...last2 raya pertama duduk sahaja dirumah tunggu sedara mara datang...naik mengantuk + penat la jugak..

Sempurna.
alhamdulillah..selamat marathon umah makcik pakcik belah ayah dan mak lengkap satu hari...pada raya kedua semuanya...cuma adik lelaki tak ikut sebabnya projek masak2 dia dah mula daa...

Hajat.
memang saya da plan nak bergamba sama2 sekeluarga. tapi kekurangan adik lelaki saya tetap juga saya teruskan. tunggu yea gamba famili saya akan datang. gamba raya zaman single..ehehehe ;p


Maaf Zahir Batin.


*******************************************


No comments: