Monday, June 20, 2011

Hari sukan 2011


Sabtu lepas selamat berlangsung Hari Sukan 2011 sekolah saya. Tugas saya yang memang tak perlu ditanya2 lagi..sebabnya masih sama macam ditahun lepas..ditugaskan sebagai pengacara majlis...cuma pasangan saya berubah sedikit..eh banyak sebenarnya sebabnya saya berpasangan dengan mantan pengacara majlis. Cikgu Bahasa Melayu yang sangat2 berpengalaman dalam majlis2 besar kat sekolah ini... Kalau nak bertanya apa2...eh..tak..nak mintak teks ke apa..boleh la...sebab saya tukang edit2 teks pengacara..hehe... ;p


Sejujurnya sangat takot+gabra la jugak berada disampingnya...sudah maklum dikalangan rakan2 guru bagaimana sikap dan tindak tanduknya kalau kita membuat silap. Tapi sikap saya tak berubah...macam mana pun anggapan dan cakap2 orang..saya tetap saya selagi kesalahan saya masih belum melanggar batas2 yang sepatutnya. Saya sudah mencuba yang terbaik melaksanakan tanggungjawab saya.


Sebenarnya saya sangat2 kurang sihat pagi sabtu itu.... ;(


************************


No comments: