Sunday, June 12, 2011

Cuti ooo cuti..cepatnya berakhir.... (Part 1)



Trip Pertama.
Bermula dengan trip perjalanan percuma ke Tanjung Malim. Law
atan yang benar2 ilmiah dan betul2 takda kaitan dengan minat saya. Ada sedikit. Suka tengok lukisan2 yang dihasilkan oleh Prof. Zukifli dan anak2 buahnya. Kali pertama melihat karya2 besar dan hebat2..

Saya suka melukis...tapi kurang pendedahan, bukan kur
ang...tapi meninggalkan terus dunia lukis2 apabila 'me
menuhi' permintaan mak+ayah untuk menjadi seorang guru... Jadik guru pun skill melukis ta
k saya tinggalkan..sebab tiap kali nota2 dalam buku teks ade gamba2...saya akan paksa anak murid saya lukis cantik2..seperti mana saya dapat lukis
dengan baik kat papan putih..hehe ;p

Perjalanan kami menaiki kereta api dan LRT sepenuhnya...Tanjung Malim-KLCC (galeri seni)..melihat hasil karya pengiat IPTA diseluruh Malaysia.....tak lupa juga ke Pasar Seni mencari cenderamata pula.....bermalam di dalam kereta api pulang ke Permas Jaya pagi 29hb mei.

No comments: