Saturday, January 22, 2011

Sekolah Ganti....


Bersekolah ganti hari ni...curi2 on9 kat sekolah...hehe, eh, tak curi pun...on9 di Bilik Pusat Sumber...sebenarnya bukan suka2 nak stay sini (walaupun memang saya bertugas menjaga bilik ini tahun ini) tapi sebenarnya lebih bertujuan menunggu cikgu media sebab nak install kan driver printer...huhu~ manakah dia??


Pagi ini rasa kecik hati betul..sebab ada yang komen langsir kelas saya..ai, da pasang langsir, da naik cantik2...baru nak komen bagai2...hari tu tak pula bagi tau awal2...memang susah kalau kita susah nak menerima kalau kita buat benda baik kan...bila kita mendahului masa...ada aja yang tak kena...bagi saya kelas tak meriah tanpa langsir...alas meja nanti2 pun boleh...apakan daya..saya cikgu biasa yang menurut perintah..tapi jangan la cakap2 belakang...saya dengar dengan telinga saya sendiri (sebab mungkin dia tak tahu itu kelas saya kan atau memang tak tahu sapa guru kelas itu)... >_<

bersabarla....~

*************************




No comments: