Monday, January 03, 2011

Alahai....~


baru sahaja siang tadi saya memberikan nombor telefon kat pelajar..malam selepas maghrib dikejutkan panggilan dari nombor yang tidak dikenali...ingatkan siapalah..ayah seorang budak rupanya bertanyakan borang takaful berharga seringgit yang perlu dibeli di pejabat sekolah....

yea..saya akui memang cekik darah harga borang tu...sedangkan yuran tu hanya seringgit setengah sahaja....tapi apa yang mampu saya katakan..saya hanya menurut perintah dan melaksanakan tugas sewajarnya...

mujurlah bapa pelajar itu memahami keadaan...kalau dapat bapa yang kurang memahami tak menakutkan saya ke...belum apa2 lagi..sudah melebarkan perang2 dingin dengan keluarga pelajar...sedangkan nak berhadapan dengan mereka masih ada 10 bulan lagi...ya Allah permudahkanlah segalanya..hehe :)


**************************


No comments: