Tuesday, January 04, 2011

Kelas Fizik Pertama 2011..


Kelas Fizik pertama tahun 2011..saya masuk kelas 5SC 3..memang banyak rombakan dan perubahan...Teoh Teik Kien+Ong Su Qi+Tan Jisheng ada sudah dikelas itu...mungkin dengan semangan mewujudkan rimup disetiap kelas sains...mereka ditempatkan disitu...selain itu, kanak2 ribena (azizah+sakinah+putri+ashira) juga berpatah arang...kali ini..tinggal sakinah keseorangan di kelas 5SC 2...alahai...kesian...dan saya juga terasa sedih pula...sebab da tak mengajar mereka2 semua....huhu, oh ya..berbalik kepada kelas fizik pertama tadi...saya masuk kelas tanpa persediaan yang rapi sebenarnya...rasa sangat blur....bbbbrrrrrr :(

sebagai menebus sikap sambil lewa...selepas kelas tersebut..saya cari buku terbaru fizik dan memikirkan bahan pengajaran dan pembelajaran yang bersesuaian...pergi masuk makmal ambil spring...untuk mengajar tajuk 'wave' hari ini..Alhamdulillah segala berjalan dengan baik..dan sangat gembira....semangat2....datangla...hahaha...~

oh ya...sementara menunggu masuk kelas 5SC 2 saya terpandangkan ayat ini berhampiran Pusat Sumber (padahal guru Pusat Sumber da setahun....hampeh tak pernah nampak pun....hehehe)..jom kita fikir2kan bersama... :)
....orang cerdik menjadi buta akibat dari sikap buruknya sendiri....
**************************************


1 comment:

pu3pink said...

terime kasih sbb sudi meng"femes"kan name kiteorg kt blog ckg
ckg sedih ke x ajar kiteorg??
kiteorg lagi sdih sbb ckg x ajar kiteowg..