Thursday, November 13, 2014

#SarcasTEEk untuk cikgu


Assalamualaikum.

Sekian lama tak bersua, rindu pula. Tapi apa agaknya yang hendak dikongsikan bersama. Hari-hari melalui sama, pergi dan balik kerja. Menunggu akhirnya sesi persekolahan yang akan tiba.

Ada sesuatu juga sebenarnya. Cuti sekolah yang lepas, sambil sibuk menanda kertas peperiksaan. Saya terjumpa jualan beg dari #SarcasTEEk. Sempat juga berkongsi pandangan dengan suami yang paling hensem, tapi biasalah laki-laki mesti tak berapa faham minat orang perempuan.



Tapi masa promosi kenalah pre-order. Maksudnya kena tempah barulah team #SarcasTEEk buatkan. Kemudian barulah barang tersebut dihantar kepada abang posmen yang tak berapa hensem. Akhirnya abang posmen yang tak berapa hensem hantar ke pintu pagar sekolah. Wahhh...seronok kan. Harga pengenalan hanyalah RM65 sahaja.


Secara jujurnya, beg keluaran #SarcasTEEk tidak mengecewakan. Didatangkan dengan saiz yang besar dan tali yang kukuh serta ruangan penyimpanan barang yang sistematik macam beg lain. Selain itu, kualiti beg kanvas yang terbaik rasanya. Kalau pakai sampai ke anak 10 pun masih elok rasanya. Kalau hendak ke pasar, bawa balik buah tembikai 10 kilo pun masih selamat. Itupun kalau muatlah. :P

Namun, baru sahaja saya berpoya-poya ke web #SarcasTEEk sebentar tadi. Mengecewakan beg tersebut telah pun habis dijual. Alahai....kesian. Tapi jangan kecewa, banyak lagi produk lain yang ohsem gila. Saya berminat dengan baju sejuk warna hijau. Tapi label petai pula. Fobia pulak dengan petai...hoho

Kemudian, apa yang mahu dikongsikan selain sibuk menghabiskan wang membeli beg. Tujuan pembelian adalah untuk membantu pembangunan Sekolah Integrasi Warga Prihatin. Sekurang-kurangnya sambil membeli sambil membantu. Nak harapkan keluar duit banyak nak membantu, belum cukup  redha lagi. InsyaAllah suatu masa nanti agaknya.

Maka, jomlah kita melawat web #SarcasTEEk sama-sama. Membeli sambil menderma. Ok. Tata.

May Allah bless u.

Love u.








2 comments:

Unknown said...

nak baju sejuk lambang petai :D

Unknown said...

yg makan petai je boleh pakai...so..makan petai ke....nanti la kita buatkan sambal udang bersama petai..test dulu..haha