Thursday, September 25, 2014

Boyfriend tak sihat.


Dua minggu lepas boyfriend saya tak sihat. Pada mulanya saya kurang perihatin kesihatannya. Almaklumlah, bila kita kehilangan, barulah kita menghargai betapa pentingnya dia dalam hidup kita. Kalau depan mata, kita selalu buat tak kesah. Tak jaga hati dan selalu cari gaduh. Itulah manusia. Mudah lupa.

Eh berbalik kepada boyfriend  saya itu tadi. Saya mula tersedar dari mimpi apabila sikapnya yang lambat bertindak. Setelah lima hari asyik bangun lambat. Saya mula gelabah. Alternatif terbaik, hantar ke klinik juga.

Masa yang suntuk minggu tersebut, bertambah hendak bercuti seminggu. Saya belikan juga ubat. Eh bukan ubat rasanya. Jantung mungkin. Perut kot.


Lama menunggu boyfriend berjumpa doktornya. Hampir terlelap pula kepenatan dari sekolah. Kalau tak kerana sayang, tak mungkinlah akan dilayan sebegini. Sebab sayang ok..hehe



Ini pun boyfriend juga. Ini pun sayang juga.
Harapnya boyfriend yang ini sentiasa sihat, sebab saya tak minat jumpa doktor..heh


No comments: