Friday, July 18, 2014

Colorblast pilihan terbaikkkk...


Assalamualaikum.

Selamat berpuasa. Tinggal 10 hari sahaja lagi syawal menjelma. 

Ada sesetengah orang lebih suka kepada yang tradisional semasa berhari raya.  Tapi ada juga suka yang berfesyen di pagi raya, almaklumlah waktu nak melaram depan sedara mara tentulah hari raya.

Bagi saya, pakaian hari raya sama sahaja dengan hari lain. Sebab pakaian hari raya sebolehnya digunakan untuk ke sekolah. Memang musim raya waktu yang paling sesuai mencari baju kurung. Malah boleh jadi dengan harga yang lebih murah.

Oleh kerana kengkangan kerja dan kepenatan. Saya tak sempat nak ber'shopping' ke pasar untuk mencari baju kurung. Maka usaha saya ber'shopping' secara maya sahaja. Memng rezeki nampaknya, saya jumpa kedai online yang menawarkan harga mampu milik kepada semua wanita di Malaysia. 

Dimana agaknya? http://www.colorblast.my Semua pembaca bolehlah klik pautan yang saya sertakan. Sangat mudah cara membeli belah. Banyak pilihan jenis baju kurung pelbagai saiz disediakan. Malah kain pasang juga dijual dengan harga serendah RM 30.

http://www.colorblast.my menyediakan pelbagai koleksi baju kurung pahang, baju kurung moden, jubah dan kain pasang. Semuanya dengan harga sangat berpatutan. Malah sempena raya hendak tiba promosi 35% telah dinaikkan ke 50%. Ohsem kan....


Ini satu pilihan saya. Harganya hanya RM 57.60 sahaja. Saya beli semasa promosi 35%. Maknanya sekarang kalau sudah promosi 50%, harganya....kiralah sendiri. Rambang mata tak? Haha...http://www.colorblast.my



Kepada panduan pembaca yang belum mengetahui kepentingan warna dalam pemakaian harian. Ini saya berikan.

Jikalau rasa kurang bersemangat untuk bekerja, apa salahnya anda mencuba tekni psikologi warna seperti jadual diatas. Mana tahu akan menjadikan hari anda lebih baik. :D

Jangan lupa beli belah di http://www.colorblast.my. Saya promote sahaja, untung tiada pun...hikhik :P



p/s: saya suka sangat baju kurung....especially baju kurung johor. 


No comments: