Tuesday, September 03, 2013

Wow....jom belajar bahasa Alien..

Hi, Assalamualaikum...

Selamat Pagi..harap semua dah selamat Subuh juga. Semalam hujan lebat...tapi bukan penghalang untuk rakyat Malaysia berpusu-pusu memenuhkan tangki kereta masing-masing. Saya sendiri kurang pasti kepenuhan tangki kereta mereka boleh mencapai untuk berapa km dan bertahan sehingga berapa bulan agaknya. 

Sebab minyak sudah menjadi keperluan wajib. Suka atau tidak, memang kena diisi. Suka atau tidak, tangki kereta saya tidak mungkin dapat menampung minyak sehingga sebulan tanpa bergerak. Maka, tak menjadi kewajipan untuk saya sibuk beratur di stesen minyak malam semalam. Rutin harian saya tetap sama pergi dan balik sekolah. Hujung minggu masih sama masih pasti berada di Batu Pahat. Tiada apa yang berubah. 

Apa pun yang berlaku, jangan mudah melenting. Semua ini bukan perancangan kita, redha dan sabar sebaik-baik pengubat hati. 


Jangan banyak fikir, jangan buat banyak spekulasi. Jom belajar bahasa alien. Pertama di Malaysia. Jangan ketinggalan.





Ok semua, InsyaAllah....siapa yang dapat membaca dengan baik, seorang yang sangat terang hatinya, penuh rahmat dari-Nya.

Kalau sudah tahu baca, kongsikan kepada orang yang seharusnya layak untuk disampaikan. Jangan kedekut ilmu tau...hihi...


Jaga diri semua, terus berlari mengejar mimpi....






2 comments:

Unknown said...

p3lirk2 lar owrank s3carrank niew

Unknown said...

Berlari mengejar mimpi..suke ayat tu..