Tuesday, October 23, 2012

I'm Back Again !!


I'm Back Again !!
*
*
*
Saya Kembali Lagi....
 *
*
*
Suka tak? Suka tak? haha...
Kalau tak suka pun memang takde kaitan pun dengan sesiapa...
Yang penting saya SUKA !! 
Suka banyak2... 

>_________<

*
*
*
*

Kenapa tetiba nak update blog yang telah sekian lama di'kubur'kan ini ek...

Bukan itu persoalan yang perlu fikirkan...tapi kenapa saya terus merajuk nak update cerita dalam blog selepas....selepas sekian2 lama....ermmmm....dekat lebih setahun dah rupanya...last update besday mak tahun lepas....lama gilerrrr...belum gila lagi ok...nasib baik :P


Tak perlu rasanya nak cerita..nak fikir...nak bagitau
(memang takde sapa nak ambik tahu pun-----ade sesiapa ke tau pasal blog ni?) kahkah
Yang penting saya sudah kembali kepada hidup normal saya...
Yang lepas...biar lepas...biar jauh2...

Sebab...
Yang penting diri SAYA...
Kawan datang dan pergi...
Silih berganti..

Semua ni ketentuan ALLAH...nak bagi saya lebih kuat....sihat dan cergas !!

Dah...jom minum MILO :D


******************************************

2 comments:

Unknown said...

Selamat kembali dan selamat berjuang :)

Unknown said...

werkkk....dato' la sangat... :P