Tuesday, June 02, 2015

Sambutan hari lahir ke 29.


Hujung 20-an.
Bagi saya, umur bukanlah rahsia. Saya sedia berkongsi umur. Tapi tak pasti pula 5 tahun ke 10 tahun akan datang. Ramai memberi komen, nampak muda. Kurang pasti ambil hati atau hakikat memang nampak muda..hihi. 

Tahun ini sambut ulang tahun kelahiran jauh di Kelantan. Kondisi diri yang belum sihat sepenuhnya. Genap sebulan sakit tekak bertukar dengan selesema dan demam. Ya Allah, mudah-mudahan ini kifarah atas dosa yang aku lakukan. 

Makan, inilah gambar sambutan hari lahir ke 29 tahun. Terima kasih emak kerana melahirkan, menjaga dan mendidik diri ini dengan penuh sabar. Semoga syurga milik mu tanpa hisab. Amin.


Haaa.....ini la virus rakyat Malaysia hari ini. Sebelum makan tangkap gambar. 



Air feberet katanya.....


Yeahhhhh!!!! Pizaaaa....love u, muaahh 😙


Semoga baki umur yang tinggal ini akan menjadikan saya insan yang lebih baik, sabar dan redha dengan dugaan dan cabaran yang mendatang. Semoga bertambah amalan ibadahnya dan istiqamah amal yang baik. Berharap juga menjadi isteri yang solehah dan redha serta disayangi suami. Hihi..


p/s: baju biru tu hadiah besday dia....da dapat hadiah, sebab tu tak ajak makan2 aritu....haha, lupa nak belanja makan laaa.....


No comments: